BabyOnline Plus Size Swimsuits 2019

by - 5/26/2019

Hello girls!

Stigli smo i do našeg posljednjeg BabyOnline posta (za sada). Nadam se da ste uživali čitajući ih. Meni je bilo jako drago surađivati sa njima prvenstveno zato što mi se njihovi proizvodi zaista sviđaju i zato što imaju široku selekciju. 
U prva dva posta govorili smo o maturskim haljinama. Jedan od postova je bio na temu maturskih haljina za plus-size djevojke. Mislila sam kako bi onda samo bilo prikladno, da pošto sam u prošlom postu predstavila kupaće kostime i u ovom predstavim kupaće kosrime ali za plus-size djevojke :) Pa, pogledajmo Plus Size Swimsuits Online ponudu koju možete pronaći na njihovom sajtu.




Ukoliko vas zanima neki od kupaćih kostima i ako želite saznati više o njima ili možda naručiti jedan (cijene su jako pristupačne), kliknite na sliku kako bi vas ona proslijedila na taj proizvod i njihov sajt!

Po meni su sva tri kupaća kostima jako, jako slatki. Drugi mi se posebno sviđa jer je šaren, baš onako kako ja to volim i prosto mislim da bi se svako u tome osjećao samouvjereno. Prvi kositm je malo više otvoren ali je poprilično jednostavan i to je ono što ga po meni balansira. Jako je lijep. Posljednji je po meni potpuno zatvoren ali hej, htjela sam da vam predstavim svaku vrstu kroz jednu sliku kako biste dobili što bolju sliku selekcije :) Iako zatvoren, idalje je presladak, izgleda mi kao neka lijepa ljetnja haljinica i mislim da bi izgledao preslatko na bilo kome.

Pa, koji se vama najviše dopaada?

Thank you for reading! 

You May Also Like

1 comments

  1. These are too hot to try this summer. They are stylish, beautiful, and interesting because of how they make plus size women look their best no matter where they go.
    Luxury Vibrators

    ReplyDelete