Current-Spring Favourites :)

by - 3/25/2019

Hello my readers!

Danas za vas imam jedan mali post u kojem sam odlučila da vam pokažem svoje trenutne, proljetne favourite, tačnije, proizvode koje baš mnogo koristim u posljednje vrijeme i koje bih i vama toplo preporučila. Ovaj post će se odnositi samo na beauty-proizvode pa, ako vas zanima šta bih ja to toplo preporučila i zašto, nastavite čitati.

Prva stvar koja mi je apsolutni favorit i koju bih svima preporučila je Maybelline Lash Sensational maskara. Iskreno, koristila sam mnogo maskara i ponekad sam lutala i sviđale su mi se neke druge ali na kraju, uvijek bih se ovoj vratila. Mislim da za mene prosto nema bolje maskare. Kvalitetna je jako i moje trepavice izgledaju predivno kada je nanesem. Ne izgledaju pregrubo i maskara mi ne spaja trepavice i ne stvara male grudvice. Lako se nanosi, dugo traje i izgleda prelijepo. Po meni, sve što ova maskara čini opravdava njen cijenu.

Odmah nastavljamo sa Mayebellinovim proizvodima. Iskreno, mnogo korisim njihove proizvode i ovaj puder me je očarao baš kao i sama maskara. Ta dva proizvoda koristim bukvalno svaki dan. Sigurna sam da ste svi čuli za ovaj puder baš kao i za maskaru i ja moram da priznam da je ovaj puder odličan. Ponekad koristim Catrice-ov puder ali ovaj mi je idalje favorit. Dobro prekriva, ne izgleda ni masno niti previše isušuje kožu. Mislim da je on po svom sastavu i kvaliteti idealan za moj tip kože i uvijek s njim ostvarim prirodan makeup-look.

Sljedeći proizvod sam skoro pronašla u DM-u i s obzirom na to da mu je cijena jako niska, a ja sam tada bila očajna da bilo šta stavim na usne odlučila sam da ga probam i kupila sam ga. Nisam se pokajala. Zapravo je jako dobar. Iznenađuje me to što mu je cijena niska. Iskreno sam mislila kako ću ga upotrijebiti jednom i nikada više ali sada mislim kako ću mu se uvijek i vraćati. Moje usne su jako mekane i sada su već i zdravije, a ja imam takve usne da prosto uvijek imam problema sa njima. Uvijek su suhe i pucaju ali zahvaljujući ovome, vjerujem da je situacija malo bolja.

Sada imamo jedan proizvod za kosu. To je zapravo sprej za kosu koji ja koristim od kako znam za sebe. Naslijedila sam to od mame i mislim da ga ne bih mijenjala, barem ne u skorije vrijeme. Korstim ga za raščešljavanje kose ali pored toga, jako lijepo miriše, daje mojoj kosi sjaj i mekoću i to mi se zaista mnogo dopada. Razlika je prosto očigleda kada koristim ovaj sprej nakon pranja kose u odnosu na to kada ga ne koristim. Toplo ga preporučujem i svi Gliss Kur proizvodi slični ovome su jako, jako dobri.

Za kraj, imamo naravo i jedan all-time-favourite parfem. To bi bio ovaj Bruno Banani. Ja iskreno nikada nisam imala ljepši, ženski miris. Volim parfeme koji nisu previše jaki ali opet, koji ne nestanu za dvije i pol minute. Eh, pa to bi bio taj parfem. Također, trudim se da izbjegavam previše 'slatkaste' mirise, pa ako i vi to isto ne volite onda mislim da ovaj parfem jeste za vas.



Thank you for reading!

You May Also Like

4 comments

  1. I love your blog content- how do you do that?

    ReplyDelete
  2. Awesome post, EXACTLY what Im looking for today!

    ReplyDelete
  3. Odličan izbor draga! Jedino što imam loše iskustvo sa Gliss šamponima, izazvali su mi jaku alergiju. xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete