💕 Beautiful Ever-Pretty Dresses Review Post 💕

by - 2/24/2019

Hello!

I'm back! Kako ste? Da li uživate u ovoj prelijepoj nedjelji?

Danas za vas imam jedan poseban post i u pitanju je jedna suradnja kojoj sam se ja posebno obradovala i nadam se da će i vas usrećiti koliko i mene. Naime, ovaj post je suradnja sa predivnom kompanijom 


(kliknite na logo da biste posjetili sajt)

Prije otprilike mjesec dana dobila sam jednu ponudu da vama, mojim čitateljima predstavim neke predivne haljine sa ovog sajta. Naravno, prvo sam posjetila sajt da bih vidjela o čemu se tu radi i mogu vam reći da sam bila očarana. Ever Pretty je još jedna kompanija koja nudi mnoštvo haljina za raznorazne prilike: mature, vjenčanje, zabave, izlaske i slično. Ono što je za mene Ever Pretty učinilo posebnim je to što je razlika u njihovim haljinama u onosu na haljine sa drugih sajtova baš uočljiva. Sve su nekako elegantne i ne izgledaju jeftino i bilo mi je zadovoljstvo što su mi pružili priliku da se i uvjerim u to da su haljine kvalitetne. Pa, nakon teškog izbora, ja sam odabrala dvije haljinice koje mi se najviše sviđaju i za koje već znam gdje ću ih obući i kada pa, da ih predstavim i vama.




Prva haljinica je ova predivna, ljetna, cvjetna haljina koja bi se na prvi pogled svidjela. Bila sam malo u dilemi koja će biti druga haljinica koju ću odabrati ali za ovu sam odmah na početku bila sigurna. Prosto mi izgleda jako lijepo, ženstveno, elegantno ali vjerujem da to svi vidite i sami i vjerujem da to nije ono što vas zanima, vas vjerovatno zanima kakva je uživo. Vjerujte mi, ni sama nisam znala šta da očekujem. Često se desi da kada nešto naručite na internetu i kada to stigne, izgleda kao da je potpuno druga stvar ali ova haljina je identična ovoj na slici. Ja sam očarana. Jako je kvalitetna. Materijal uopšte nije jeftin i lijep je na dodir što je meni i osobama poput mene jako bitno. Sigurna je, ako mogu tako reći jer iako nema kaišiće neće tek kliznuti sa tijela. Pristojne je dužine i lijepo naglašava sve obline koje bi žena htjela da naglasi. Ja sam naručila veličinu 6 i pristaje mi fenomenalno tako da znate i da su veličine poprilično tačne. Šta više, kao još jedan dodatan bonus da naglasim da su haljine sada na sniženju te, da je ova sada $10 jeftinija nego što je bila kada sam je ja odabrala. Ukoliko vas zanima, iznad teksta možete kliknuti na naziv i to će vas proslijediti na njihov sajt.




U ovu haljinicu sam se zaljubila prvenstveno zato što sam je vidjela na njihovom Instagram profilu i eto, to je bilo to, ljubav na prvi pogled. Baš kao i prva haljinica, lijepa, ženstvena elegantna. I ona je na sniženju! I ona je jako kvalitetna. Sviđa mi se na neki način što je slojevita, to nekako doprinosi njenoj kvaliteti i izgledu. I ona mi jako lijepo pristaje, ali jedina zamjerka koju imam za ovu haljinicu je ta što je ona malo veća od prethodne. I nju sam naručila u veličini 6 ali ona je iz nekog razloga malo veća, šira, duža od prošle. Ipak, idalje mi lijepo pristaje ali eto htjela sam da naglasim da postoji mala razlika u veličini.
Ukoliko vas ona zanima imate link u nazivu kao i kod prošle haljine.

I eto to bi bilo to! Jako kratak post ali mislim da sam u njemu rekla sve što vas zanima.
Ukoliko imate još pitanja u vezi haljinica ili u vezi Ever Pretty možete mi se slobodno obraditi :)
Koja se haljinica vama više dopada?

Thank you for reading!

You May Also Like

1 comments

  1. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346




    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete