๐Ÿ’Ž How To Write A Good Blog Post - Uvod u vaลก blog svijet #16 ๐Ÿ’Ž

by - 7/03/2019

Hello my lovely readers :)


Danaลกnji post ฤ‡e zapravo biti joลก jedan post iz moje, meni omiljene rubrike Uvod u vaลก blog svijet.


Moja tema je, kao ลกto po naslovu vidite kako zapravo napisati dobar post. Ja veฤ‡ dugo bloggam.. Imala sam mnogo uspjeลกnih blogova pa sam mislila kako bih vam ja mogla dati par savjeta, barem o onom osnovnom ลกto bi bilo karakteristiฤno za jedan dobar post jer ipak, svi znamo da su zapravo dobri postovi ti koji vode ka dobrom blogu, a svi mi koji piลกemo ลพelimo da imamo dobar blog.

Pa, bez bespotrebnog duljenja, krenimo!

1. Inspiriลกite se i odaberite dobru temu

-Prije nego li poฤnete pisati bilo kakav post na blogu potrebno je da budete inspirisani. Ukoliko zaista imate neke vjerne ฤitatelje koji vaลก blog redovno prate onda ฤ‡e oni definitivno primijetiti odsustvo vaลกe inspiracije i volje u post. Ja sam svjesna da nekada kada napiลกem nabrzaka post, tek onako da ne bi bilo da sam zaboravila na vas da se to primijeti i ja znam da to utiฤe i na moje ฤitatelje a i na sam moj blog. Ipak, svi se razumijemo i znamo svi da ponekad ljudi imaju mnogo obaveza i to cijenim. Bilo bi zbog toga najbolje da saฤekate da budete inspirisani i da napiลกete post ali naravno, nemojte pisati post svaka 2-3 mjeseca jer bi mnogi mogli i zaboraviti na vaลก blog u to vrijeme haha :) Potrudite se malo i inspiriลกite se..Muzika, Youtube, televizija, knjige, ฤasopisi, pa i sama vaลกa ลพivotna iskustva, bilo ลกta ลกto volite.. U svemu moลพete pronaฤ‡i inspiraciju i kada je pronaฤ‘ete tada ste pronaลกli i dobru temu za vaลก post. Ta tema ฤ‡e 100% odgovarati vaลกim ฤitateljima jer je to vaลก liฤni blog koji posjeฤ‡uje odreฤ‘en broj ljudi jer se njima sviฤ‘a ono ลกto vi imate za reฤ‡i.. Sve je u vaลกim rukama :)

2. Naslov je bitan...

-Sljedeฤ‡a stvar koja je pomalo i oฤigledna je to da se pobrinete o tome kako izgleda naslov vaลกeg posta. Mislim, ima li smisla da samo kao naslov napiลกete 'outfit' ili 'beauty' ? Nije to toliko straลกno ali vjerujte da ฤ‡e mnoge viลกe privuฤ‡i ukoliko vi vaลก naslov malo detaljnije napiลกete i ukoliko u njega dodate neลกto ลกto bi moglo nekoga zainteresovati. I ja sam sada mogla napisati naslov koji je bio u mojoj skici 'pisanje dobrog posta', ali to mi nekako nije bilo ni privlaฤno ni zabavno, pa sam odluฤila da ga malo preuredim :) Nadam se da shvatate o ฤemu vam priฤam.


3. ..kao i slike!

-Naslov je bitan kao i slike! Da! Ukoliko ลพelite da vaลก post bude posebno interesantan onda koja je to stvar koji svi mi volimo? Volimo vidjeti lijepe slike, koje ฤ‡e nas inspirisati i na neki naฤin ฤak i usreฤ‡iti, naravno. 

4. Uvod, glavni dio, zavrลกni dio.

-Zamislite da je post koji vi piลกete kao vaลก pismeni rad u ลกkoli..samo malo zanimljivije haha. Bilo bi jako lijepo kada bi u svakom vaลกem postu prvo napravili jedan mali uvod kao ลกto ja to radim..Svako ฤ‡e taj uvod uraditi na svoj naฤin.. Moลพda ฤ‡ete ga poฤeti nekim dobrim citatom koji ima veze s tim postom, moลพda ฤ‡ete se obratiti vaลกim ฤitateljima i malo 'porazgovarati' sa njima kao ลกto ja to radim ili bilo ลกta drugo, ali bitno je imati neki uvod.. Glavni dio je naravno ono ลกto je kljuฤno za vaลก post i u tom glavnom dijelu se nalazi da vaลกa glavna tema koju ste vi odabrali. Potrudite se naravno da glavni dio bude malo opลกirniji nego druga dva i za kraj, zavลกni dio-tu jednostavno iznesete neke zakljuฤke, vaลกa miลกljenja, pitanja u koliko ih imate i zavrลกite s postom. Popriliฤno sliฤno ลกkolskoj pismenoj zadaฤ‡i? Hm..


5. Make it shine

-Neka vaลก post sija.. Naravno, to je samo na malo zanimljiviji naฤin reฤeno haha :) Jednostavno ลพelim da kaลพem da uredite vaลก post. Ukoliko se osvrnete unatrag na ovaj moj post vidjet ฤ‡ete kako sam na nekim mjestima koristila zanimljive boje koje pare s temom moga bloga, linkove sam posebno oznaฤila, sve sam fino odvojila, koristila sam odgovarajuฤ‡i font i veliฤinu, neลกto je i podvuฤeno i sl.
To je naravno do vas da li vi ลพelite to uraditi ili ne, ali po mom miลกljenju post izgleda mnogo ljepลกe kada ga malo uredite nego kada sve nekako bude neuredno, razbacano i kada se ne moลพe u njemu prepoznati ลกta je kljuฤno a ลกta ne..

______
Uvod ✔️
Glavni dio ✔️
I sada smo stigli do zavrลกnog dijela.. Dakle, to je to! Ja sam se zaista jako potrudila da vam na jedan lijep naฤin predstavim ovaj post i nadam se da se on vama sviฤ‘a. Blogganje je zabavno, samo se treba malo potruditi i ukoliko vi to ne vidite tako onda sam sigurna da ฤ‡ete to uskoro uvidjeti :)


Pa, kako vam se ฤini post?
Koje savjete vi imate?

ฤŒujemo se uskoro!
Thank you for reading! 




You May Also Like

17 comments

  1. this is amazing. i really like it. thanks for sharing those good advices for writing good blog post. i really need it because i'm new.

    I am new. Hope you will check my blog:
    SelfCactii | Welcome

    ReplyDelete
  2. This post is very useful for those who approach the blog world!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    ReplyDelete
  3. Super post i odlicni savjeti!! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nice and useful post. Even though I'm from Poland, I could understand almost everything (:.
    https://matiime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Great tips.
    Thanks for sharing.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  6. Savjeti su odliฤni i slaลพem se u potpunosti. Meni liฤno je najbitniji prvi, a to je da odaberemo dobru temu, jer mene bar liฤno to najviลกe privuฤe, kao i adekvatan naslov, naravno. Sve u svemu, super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete
  8. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete