😍 Like a Mermaid: Beautiful Mermaid Dresses from BabyOnline 😍

by - 7/22/2019

Hello loves!

Došli smo do našeg pretposljednjeg posta vezanog za BabyOnline  suradnju. Ne znam za vas, ali ja sam istinski uživala surađivati sa njima jer kao što sam vam rekla, razvila sam neki poseban osjećaj ka lijepim svečanim haljinama tako da je za mene bio raj čak i samo posmatrati ove silne prelijepe haljine. No, niste vi tu da slušate mene kako mrmljam. Tu ste da vidite neke prelijepe haljine. 
Za ovaj post opet imam jednu posebnu selekciju za vas pa pogledajte o čemu se radi, pa ćemo ih i malo prokomentarisati :)







Ukoliko vas zanima neka od haljina, kao i uvijek, samo kliknite na linkove kojima su označene ispod fotografija. :)

Već sam vam u prvom postu predstavila neke prelijepe vjenčanice ali mislim kako haljinama sirena-kroja nismo posvetili, pa sam odlučila da se tome malo vratimo. Kao što vidite sve haljine su prelijepe i na mene su zaista ostavile snažan utisak. Haljina broj 4 je malo drugačija. Nije nikako tradicionalna, bijela vjenčanica na koju smo mi navikli ali ja sam prosto morala da je uključim kako bih vam pokazala tu šarenolikost njiove ponude. Iako nije tradicionalna i iako nije bijela haljina je idalje predivna i izgleda jako luksuzno. No, za sve vas koji volite tradicionalno i bijelo (tu sam i ja) imamo i ostale haljine koje su tu kako smo na njih i navikli. Sve su prelijepe ali za mene favorit je prva haljina koja prosto oduzima dah. 

_________________

Nadam se da vam se moj izbor haljina svidio. Koja haljina se vama najviše dopada u ovom postu?
Hvala vam puno na pažnji i kao uvijek..

Thank you for reading! 

You May Also Like

3 comments

  1. Lovely dresses.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  2. Zdravo
    Oprostite, ali samo da vam kažem da smo lokalna tvrtka i nudimo novac zajmovima svim ozbiljnim i iskrenim ljudima kako bismo povećali njihov posao ili napravili kupnju. Kamatna stopa iznosi 3% godišnje.
    Za više informacija, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila ili WhatsApp.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33756949346

    ReplyDelete