❤️ Me & My Girls: Bridesmaids Dresses from BabyOnline ❤️

by - 7/18/2019

Hey Girl Hey!

Nastavljamo sa našim BabyOnlineDress postovima! Kao što sam i rekla u nekoliko narednih postova ću da vam predstavim neke od njihovih haljina kako bih vam što više približila njihovu ponudu. U prvom postu sam vam predstavila njihove predivne haljine za najvažniju osobu vjenčanja-mladu. SADA, došli smo do toga da vam predstavim haljine za naredne osobe koje su bitan dio svakog vjenčanja a to su naravno kume. Svaka mlada koliko želi da ona izgleda dobro, toliko želi i da njene najbolje prijateljice izgledaju dobro. One su bitan dio tog velikog dana i cjelokupnog života te djevojke, zar ne?







Kao i u prošlom postu tu imamo 4 skupine predivnih haljina. Za početak, pod brojem jedan imamo meni lično najljepše i najdraže haljine. Ja prosto volim takve boje i mislim da izgledaju prelijepo na svakome i da se uklapaju u svaku temu. Kao što vidite izgledaju prelijepo na svim bojama kože i to je još jedan dio koji ih čini lijepima. Haljine pod brojem dva su malo jednostavnije od prvih ali ipak, slične su. Jako lijepe, jednostavne, elegantne. Neće skinuti pogled sa zvijezde večeri-mlade, ali će ipak ostaviti poseban utisak jer su prelijepe. Pod brojem 3 imamo jednu classic boju a to je naravno crvena. Crvena je zauvijek upamćena kao vječito bogata, damska boja koja je oličenje ženstvenosti i ljepote. Naravno, crvena nije svačiji izbor, zato imamo tu više ponuda. Na kraju, opet nešto malo tamnije pod brojem 4 ali malo manje upadljivo. 

______________________

Koje haljine su vama najljepše? 
Ukoliko vas zanima neka od haljina kliknite na neki od linkova ispod slika :) 

Thank you for reading! 

You May Also Like

9 comments

  1. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346




    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    ReplyDelete
  2. They are all gorgeous babe xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/07/alchimie-forever-because-your-skin.html

    ReplyDelete
  3. Post je super. Sve haljine mi se jako dopadaju, mada su mi ove roze posebno zapale za oko.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  4. Zdravo
    Oprostite, ali samo da vam kažem da smo lokalna tvrtka i nudimo novac zajmovima svim ozbiljnim i iskrenim ljudima kako bismo povećali njihov posao ili napravili kupnju. Kamatna stopa iznosi 3% godišnje.
    Za više informacija, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila ili WhatsApp.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33756949346

    ReplyDelete
  5. Questi vestiti sono stupendi. Mi piacerebbe parlare di questo brand sul mio sito. Non è facile trovare abiti da cerimonia on line.
    www.ellagai.com

    ReplyDelete