Uvod u vaš blog svijet #8 - Kako promijeniti cursor na vašem blogu? (repost)

by - 8/08/2019


Hey girl heey :)

(zbog određenih problema prilikom pristupanja ovom postu odlučila sam da ga objavim ponovo, jer sam uvijek dobivala ovo pitanje, pa čak i ovih dana kada sam uočila problem)

Kako ste mi danas? Ja sam odlično i danas za vas imam jedan post po vašoj želji.

Kao što znate uvijek radim postove koje vi zatražite i ne tako davno jedna predivna djevojka me je pitala kako sam promijenila cursor odnosno miš na blogu i eto, to je ono o čemu ćemo danas porazgovarati.

Ako imate još neka pitanja u vezi bloga onda možete prvo pogledati sve postove pod tagom 'Uvod u vaš blog svijet' , a ako niste pronašli odgovor na vaše pitanje onda slobodno pitajte u komentarima i ja ću se potruditi da vam ili odgovorim u komentarima ili da uradim detaljniji post na tu temu. 

Ovaj post će biti veoma kratak ali koristan :)

Idemo na posao. Uživajte!

...

-Prvi korak bi bio da odete na google.com i da ukucate
'html cursors for blogger'
'html cursors'
'cursors for blog'
i sl.

Postoji dosta sajtova na kojima možete pronaći to što vam treba, tj. kod za vaš cursor.


-Kada ste već pronašli neki sajt i naravno cursor koji se vama sviđa, pored tog cursora bi trebao biti kod.

Kada pronađete taj kod onda ga kopirajte.


-Kada ste kopirali vaš kod onda:

1.Idite na blogger.com
2.Kliknite na 'Izgled'
3.Kliknite na 'Dodaj gadget'
4. Pronađite i kliknite na opciju 'HTML/JavaScript'
5.Nakon toga u odabrano prazno polje zalijepite kod koji ste kopirali i kliknite 'Spremi'

*ako ipak nekako ovo ne uspije i ako cursor na vašem blogu idalje bude isti kao i prije, to vjerovatno znači da kod koji ste pronašli više ne radi*

....


To bi bilo to! Rekla sam vam da će post biti veoma kratak :)
Ipak, nadam se da vam je ovaj kratki post pomogao i da će vam doći korisno ako i vi imate blog.

Ako vam opet nešto nije jasno, slobodno ostavite pitanje u komentar i potrudit ću se da vam odgovorim što prije i da vam objasnim što bolje.

Hvala što ste čitali!

Kako vam se čini ovaj kratki post?
Šta biste još htjeli naučiti?

xoxo ♥

You May Also Like

2 comments

  1. Ovo za cursor sam se uvijek čudila kako blogeri namjeste, a sad vidim da je jako jednostavno. Ja ne vjerujem da ću namjestiti to na moj blogu, jer mi uz izgled bloga najbolje ide običan cursor, ali ako ikad promijenim mišljenje, ovo će mi odlično doći. Super i jako koristan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Toliko dugo sam ovde na bloggeru, a pojma nisam imala kako se to radi haha! Hvala na pomoći, isprobaću odmah. Veoma koristan post!!

    I'mperfect

    ReplyDelete