Sparkle In Your BMBridal - Modest Bridesmaids Dresses

by - 8/15/2019

Hey girls!

Kako mi uživate u ovim posljednjim danima raspusta? Nadam se da ih kvalitetno koristite jer svi znamo kako to bude tužno kada dođe ta posljednja sedmica osmog mjeseca, kada se već svi spremamo za novu školsku godinu.
No, tema našeg današnjeg posta nije Back To School, već ćemo govoriti o nečemu drugom, o nečemu o čemu ja često i sa zadovoljstvom pišem. 
Ovaj post je još jedna suradnja i prvi post u nizu od 5 u kojem ću vam nastojati predstaviti jednu predivnu kompaniju zvanu

(kliknite na sliku iznad ili naziv ispod kako biste posjetili njihov sajt)

BMBridal ako već ne možete zaključiti po samom nazivu, je predivna kompanija koja se bavi prodajom prelijepih, elegantnih haljina, prvenstveno vjenčanica i slično.
Za svaki post imam po jednu određenu kategoriju u kojoj ću vam predstaviti njihove proizvode i u ovom postu to bi bilo: Modest Bridesmaids dresses
Pa, pogledajmo ih!




(kliknite na linkove iznad ako želite znati nešto više o tim haljinama)

Kao što vidite ovaj put sam imala jednu određenu temu a to je neka, baby-pink tema. Meni je to oduvijek bila jedna od najljepših i najnježnijih boja pa sam pomislila kako bi baš ta boja bila idealna za ovakvo nešto. Meni se lično sve haljine dopadaju ali naravno, one su tu kako bih vam pokazala jedan dio njihove ponude tako da, ukoliko one nisu vaš 'cup of tea' možete na njihovom sajtu pogledati još mnogo, mnogo haljina, jer je njihov izbor zaista jako opširan. Za mene favorita predstavlja haljina 2 jer mi se dopada kroj i sam materijal :) Naravno, sve ove haljine su dostupne i u više boja, tako da opet naglašavam, ukoliko baby-pink nije vaša omiljena boja, možete ih potražiti i u nekoj drugoj!

__________________

Pa, kako se vama čine ove haljine? 

Thank you for reading! 

You May Also Like

3 comments

  1. They are all really beautiful but WOW that first dress is spectacular!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love all the dresses but I fell in love with the first one Absolutely stunning xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/08/you-are-in-charge.html

    ReplyDelete
  3. Long gone are the days when bridesmaids shrink from their dresses. Now, with such a wide selection of dress styles available, choosing bridesmaid dresses will feel exciting!

    https://abouthelenegoldnadel.wordpress.com/about/

    ReplyDelete