BMBridal #3 - Richness Is In The Color

by - 8/21/2019

Hello dolls!

Došli smo do našeg trećeg BMBridal posta! Nakon ovoga preostaju nam još samo dva. Ponekad se začudim kako dani brzo prolaze.Inače sam imala poseban raspored kada bih trebala da objavljujem ove postove i uočila sam kako dani brzo idu tek jučer, kada sam ovaj post zaboravila i napisati. No, šta se tu može! Ljeto je! Još par dana.. Potrebno je da se svi odmorimo i da činimo ono što će nas čisto opustiti kako bismo bili spremni za još jednu školsku godinu i ja sam sto posto ubijeđena da vi to razumijete :) Pa, nastavimo mi sa našom glavnom zanimacijom ovog posta.  


(kliknite na sliku iznad ili naziv ispod kako biste posjetili njihov sajt)

BMBridal ako već ne možete zaključiti po samom nazivu, je predivna kompanija koja se bavi prodajom prelijepih, elegantnih haljina, prvenstveno vjenčanica i slično.
Za svaki post imam po jednu određenu kategoriju u kojoj ću vam predstaviti njihove proizvode i u ovom postu to bi bilo: regency bridesmaid dresses 








Haljina 1 
Haljina 2 
Haljina 3 

Ukoliko vas neka od njih zanima možete kliknuti na linkove ispod i posjetiti njihov sajt.
Kao što sam u samom naslovu navela 'Bogatstvo je u boji'. Neki bi kada vide ovu boju rekli (uključujući i mene prije), kako ih ta boja asocira na jesen. I da, to je istina ali, da budem iskrena, ja jesen naročito i ne volim. Zbog toga mi je ova boja uvijek bila nekako daleka i neprivlačna no, tokom godina pronašla sam nešto lijepo i u ovoj boji. Ne izgleda li ona tako bogato? Za mene od ove tri haljine favorita predstavlja haljina pod brojem tri. Uvijek kada objašnjavam zašto mi se neka haljina posebno svidjela uvijek izdvojim ili boju ili kroj a s obzirom na to da su sve boje ovih haljina iste, ovaj put je presudan bio kroj. Poznavajući svoje tijelo vjerujem kako je ta haljina baš ona koja bi na mom tijelu izgledala najbolje i zato mi se naročito svidjela. No, svi smo drugačije građeni i zbog toga su tu kao primjer i haljine 1 i 2. 

_______________________

Thank you for reading! 

You May Also Like

1 comments

  1. Post je predobar, a haljina pod brojem 3 mi je najmoćnija. Sjajan post i odličan izbor haljina.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete