Elegancy Is The Key - BMBridal #4

by - 8/23/2019

Hello my lovely readers!

Stigli smo do četvrtog BMBridal posta! Nakon ovog posta ostaje nam samo još jedan. Bilo mi je jako drago surađivati sa BMBridal kompanijom jer najiskrenije mislim kako imaju predivan sajt po kojem je tako prijatno tražiti i gledati prelijepe haljine jer je izbor preopširan. Nadam se da ste tokom ova 4 posta i vi stvorili jednak utisak o njima kao što sam ja :) No, ne bih da duljimo previše nego bih da odmah kao što to inače i radimo krenemo sa postom.

(kliknite na sliku iznad ili naziv ispod kako biste posjetili njihov sajt)

BMBridal ako već ne možete zaključiti po samom nazivu, je predivna kompanija koja se bavi prodajom prelijepih, elegantnih haljina, prvenstveno vjenčanica i slično.
Za svaki post imam po jednu određenu kategoriju u kojoj ću vam predstaviti njihove proizvode i u ovom postu to bi bilo: long bridesmaid dresses 




Haljina 1 
Haljina 2 
Haljina 3 

Ukoliko želite da pogledate nešto više o tim haljinama možete da kliknete, kao i uvijek, na linkove ispod fotografija.

Uvijek kada dobijem neku određenu kategoriju potrudim se da je koliko-toliko za vas učinim zanimljivijom i da odaberem raznorazne i različite haljine. Da, sve su one duge ali to nije jedini razlog zbog kojih sam ih ja odabrala. Za ovaj post sam tražila nešto što na neki poseban način odiše elegantnošću. Svako naravno ima drugačiju ideju kada je riječ o elegantnosti. Nekome je to riječ u materijalu (haljina 1), nekome u jednostavnosti (haljina 2), nekome u kroju i boji (haljina 3) ili u bilo čemu drugom. Što se tiče same elegancije, vi znate da sam ja uvijek za vedre boje i jednostavan kroj koji na svakome izgleda prelijepo ali ovaj put mislim da je moj favorit haljina pod brojem 1. Ona na neki jednostavan način osvaja i ima sve one elemente koji bi jednu haljinu učinili prelijepom i elegantnom. No, to bi bio moj favorit.
Za kraj, željela bih da znam koji je vaš?

Thank you for reading! 

You May Also Like

2 comments

  1. Que artigo excelente, seu site é muito bom mesmo, estou toda semana visitando e lendo seus artigos.

    Parabéns!

    Meu Blog: Blog Loteria da Paraíba

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se svaka od haljina i svaka je elegantna na svoj način. Što se tiče favorita, teško mi je da odlučim, ali neka bude prva. Sjajan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ReplyDelete