So Simple, Yet So Beautiful - BMBridal

by - 8/17/2019

Hello baby girls!

Nastavljamo sa našim BM Bridal postovima! Ovo je drugi od sveukupno njih 5 i u ovom postu nastavljam da vam predstavim jedan mali dio njihove ogromne ponude. 

(kliknite na sliku iznad ili naziv ispod kako biste posjetili njihov sajt)

BMBridal ako već ne možete zaključiti po samom nazivu, je predivna kompanija koja se bavi prodajom prelijepih, elegantnih haljina, prvenstveno vjenčanica i slično.
Za svaki post imam po jednu određenu kategoriju u kojoj ću vam predstaviti njihove proizvode i u ovom postu to bi bilo:  Cheap bridesmaid dresses

Pa pogledajmo i njih:



Haljina 1 
Haljina 2 
Haljina 3 

(ukoliko vas zanima neka od haljina i ako želite da vidite nešto više o njima, kliknite na linkove ispod slika)

Kao što vidite, kao i u prvom postu, nastojala sam da sve učinim i zadržim jednostavnim ali opet tako lijepim (pa kao što i sam naslov kaže). Po meni su haljine predivne, pristupačnih cijena i jako elegantne. Jako je jednostavno zamisliti lijepo vjenčanje kada su vaše omiljene djevojke u ovako predivnim haljinama. Za mene favorita predstavlja haljina broj 3, koliko zbog svoje jednostavnosti, toliko i zbog svoje elegancije. Prelijepa je i preženstvena i jednostavno bi se uklopila u ambijent tako posebnog dana. Naravno, nikako ne mogu zanemariti i druge dvije haljine kojima sam ja također ostala prosto očarana. 

Pa, koja od haljina se vama najviše dopada?

Thank you for reading! 

You May Also Like

1 comments