BMBridal - Lovely Bridesmaids !

by - 8/25/2019

Hello girls! 

Stigli smo do našeg posljednjeg BMBridal posta! Ne mogu da vjerujem da sam već svih pet završila. Nekako mi djeluje kao da sam davno počela ali kao da je sve tako brzo prošlo a ustvari je rijec o sedmici-dvije. Opet, moram da napomenem kako mi je bilo jako drago surađivati sa BMBridal kompanijom i drago mi je što ste i vi tu za svih ovih 5 postova. Bilo mi je veliko zadovoljstvo gledati sve te predivne haljine, birati ih za vas i pisati vam o njima. Naravno, to isto će da se dogodi i u ovom, petom i finalnom postu. 
Pa, krenimo lagano!

(kliknite na sliku iznad ili naziv ispod kako biste posjetili njihov sajt)

BMBridal ako već ne možete zaključiti po samom nazivu, je predivna kompanija koja se bavi prodajom prelijepih, elegantnih haljina, prvenstveno vjenčanica i slično.
Za svaki post imam po jednu određenu kategoriju u kojoj ću vam predstaviti njihove proizvode i u ovom postu to bi bilo: v neck bridesmaid dresses 





Haljina 1 
Haljina 2 
Haljina 3 

Ukoliko vam se neka od haljina sviđa, možete kao i uvijek samo kliknuti na linkove ispod slika i to će vas odvesti na njihov sajt gdje ćete imati priliku da pogledate više informacija o tim haljinama, više slika, boja, modela, cijenu i slično.
Od ove tri haljine moj favorit je haljina broj 1. Dopada mi se boja, dopada mi se jednostavnost ali ipak ima nešto što je čini posebnom. Da, ponekad se i meni čini kao da u krug ponavljam isto kada su ove haljine u pitanju ali mislim da se svi dosada možemo složiti kako je moj stil što se toga tiče baš nekako određen. Ne znam da li je to dobro ili loše ali volim to što znam šta se meni dopada. Naravno, i ostale dvije haljine su prelijepe i njih sam isto tako pažljivo odabrala kako bih vam ih pokazala.
Da li je neka od njih vama možda ljepša?

Thank you for reading! 

You May Also Like

7 comments

  1. Haljine su prelijepe i sam sajt mi se jako dopada. Što se tiče mene, ne znam da li bih se odlučila između prve ili druge haljine, kada je u pitanju favorit. Sjajan post i divan izbor. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  2. Težak izbor, sve haljine su predivne *_*

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ReplyDelete
  3. They are all so pretty I love dresses and your selection is incredible xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com/2019/08/i-am-sharing-my-secret.html

    ReplyDelete
  4. Lovely dresses! thanks for sharing!

    ReplyDelete
  5. Da grande romantica quale sono mi piace tanto il vestito celeste da principessa

    https://nettaredimiele.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bas si izabrale tri koje se i meni bas dopadaju, s obzirom da je izbor ogrooman. A od te tri, hm, pa ja bih mozda izabrala drugu. ♡

    https://takemeanywhere21.blogspot.com/?m=1 napisala sam prvi post, pa bi mi znacilo da pogledas. 😊

    ReplyDelete
  7. Beautiful collection. It is extremely essential that the selection of bridesmaid dress is not left as a pending job.
    Lelo Vibrators

    ReplyDelete